شرکت رامـان فیـدار سـازه

شرکت رامان فیدار سازه با نیازسنجی عمیق در حوزه صنعت ساختمانی کشور و با نگاهی ویژه به چالش‌های اقتصادی پیش رو، در سال 1395 اقدام به راه‌اندازی خط تولید پیشرفته محصولات نوین ساختمانی، تحت لیسانس و با مشارکت شرکت Edilteco ایتالیا و مطابق با استانداردهای روز دنیا در داخل کشور نموده است.
شرکت Edilteco ایتالیا، صاحب امتیاز مجموعه های عظیم تولیدی در ایتالیا، فرانسه، بلژیک، کانادا، آمریکا و ترکیه به عنوان یکی از رهبران جهانی این بازار به شمار می آید. توان بالای نیروهای متخصص ما در اجرای یکنواخت، بی نقص و سریع پروژه، زیر ذره‌بین کنترل کیفی شرکت در کنار محصولاتی چندمنظوره و با کیفیت بسیار بالا، راهکاری جامع را در اختیار فعالان صنعت ساختمان قرار داده است.
کارخانه این مجموعه در شهرک صنعتی کاسپین واقع در استان قزوین می باشد و درحال حاضر محصولات متنوعی را در سبد کالایی خود ارائه می دهد. شایان ذکر است تمامی محصولات و تولیدات این مجموعه، استانداردها و گواهینامه های فنی ملی و بین المللی معتبر را کسب کرده است.

داستان ما

تاریخچه رامان از گذشته تاکنون

1389

مذاکرات اولیه با شرکت ادیلتکو ایتالیا

1394

شروع کار شرکت رامان فیدار سازه

1395

ساخت و راه اندازی کارخانه رامان فیدار سازه

1396

راه اندازی خط تولید و تولید آزمایشی

1397

تولید محصول عایق حریق و ارائه به بازار

1398

تولید محصول عایق حرارتی و ارائه به بازار

1399

گسترش سبد کالای رامان فیدار سازه

بیشتر بدانید

ویدئو

رامان فیدار سازه در طی این سال‌ها با استفاده از دانش و تجربه متخصصان خود، سعی بر ایجاد تنوع در سبد کالایی خود و پاسخگویی به نیازهای مختلف بازار مصالح ساختمانی داشته است.