رامان فیدار سازه نشان تجاری نام آشنایی در صنعت پوشش ضد حریق است. محصول پروترم لایت رامان فیدار سازه با هدف ارائه یک پوشش ضد حریق کارآمد و مقرون به‌صرفه تحت لیسانس و با مشارکت ادیلتکو ایتالیا در ایران تولید شده ‌است. آزمون ‌ها و تاییدیه‌های ملی و بین‌المللی، تضمین کننده کیفیت و اصالت محصول مقاوم به حریق رامان فیدار سازه می باشد. پروترم لایت، ملات خشک پایه سیمانی آماده، فوق سبک و تشکیل شده از دانه‌های سبک پلیترم و مواد و افزودنی‌های مخصوص است که در برابر آتش سوزی های سلولوزی ( آتش سوزی هایی با بار سوختنی سلولوزی و غیر هیدروکربنی) مقاوم بوده و تحمل دمای حریق تا هزار و صد درجه سانتیگراد را دارا می‌باشد. 

ویژگی های پوشش ضد حریق پروترم لایت

دارنده گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی

  • تنها برند پوشش ضد حریق تولید در داخل کشور که سابقه تولید و مصرف در اتحادیه اروپا را دارد.

  • با توجه به اینکه محصول پروترم لایت با مشارکت شرکت ادیلتکو ایتالیا و طبق استانداردهای اتحادیه اروپا تولید می شود، امکان ارائه تاییدیه استانداردهای اروپایی و همچنین تاییدیه‌های سلامت محیطی برای پروژه میسر است.

  • بکارگیری مواد اولیه با کیفیت برتر مطابق با استانداردهای روز دنیا و در عین حال قیمت اقتصادی

  • عدم وجود آزبست در مقایسه با محصولات مشابه

  • قرارگیری در وندورلیست آتش نشانی

  • وزن مخصوص بسیار مناسب (۳۵۰ کیلوگرم بر مترمکعب)

  • مقاومت مکانیکی بالا، ضریب چسبندگی بالا

  • تیم اجرایی متخصص و فنی

_

پوشش مقاوم در برابر آتش برای محافظت سازه‌های فلزی و بتنی

مقاوم در مقابل آتش‌سوزی‌های سلولزی  تا 3 ساعت

پروترم لایت بسته به نیاز ساختمان و بر حسب ضخامت اجرا شده بر روی سازه ساختمان، می‌تواند برای مدت زمان یک تا سه ساعت در مقابل آتش‌سوزی‌های سلولوزی به خوبی مقاومت نماید. پروترم لایت ( Protherm Light ) تنها برند پوشش ضد حریق پایه سیمانی تولید داخل کشور هست که دارای سابقه تولید در اتحادیه اروپا و رفرنس پروژه در کشورهای متعدد از جمله ایتالیا، فرانسه، بلژیک، آلمان و آمریکا را دارا می باشد. تولید این محصول در کارخانه رامان فیدار سازه، تحت نظارت شرکت Edilteco در ایران قرار دارد.

مشخصات فنی پروترم لایت

_

پوشش مقاوم در برابر حریق پایه سیمانی و فوق سبک

_

جدیدترین پروژه‌های اجرا شده

با عضویت در خبرنامه رامان فیدار سازه، از آخرین اخبار این مجموعه مطلع شوید.

خبرنامه رامان فیدار سازه