عایق ‌های ساختمانی و پوشش‌های مقاوم در برابر آتش

بدون دیدگاه
572 بازدید
5 امتیاز

 نگاهی اجمالی به خط تولید شرکت رامان   نگاهی اجمالی به خط تولید شرکت رامان تولیدکننده عایق ‌های ساختمانی و پوشش ‌های مقاوم در برابر آتش شرکت رامان فیدار سازه تولیدکننده عایق ‌های مختلف ساختمانی از جمله عایق‌ های حرارتی و پوشش‌های مقاوم در برابر آتش می‌باشد. عایق‌ های ساختمانی این شرکت که عمدتا تحت […]

 نگاهی اجمالی به خط تولید شرکت رامان

 

نگاهی اجمالی به خط تولید شرکت رامان تولیدکننده عایق ‌های ساختمانی و پوشش ‌های مقاوم در برابر آتش

شرکت رامان فیدار سازه تولیدکننده عایق ‌های مختلف ساختمانی از جمله عایق‌ های حرارتی و پوشش‌های مقاوم در برابر آتش می‌باشد.

عایق‌ های ساختمانی این شرکت که عمدتا تحت لایسنس شریک اروپایی، شرکت ادیلتکو اینترنشنال تولید می‌گردند، همگی دارای تاییدیه و گواهینامه‌های معتبر و استاندارد از آزمایشگاه‌های بین‌المللی و ملی هستند.

 

خط تولید کارخانه عایق‌ های ساختمانی :

تولید محصولات عایق‌ ساختمانی در این مجموعه رامان فیدار سازه با بهره‌گیری از جدیدترین روش‌های تولید، توسط به روزترین ماشین‌آلات اروپایی مستقر در خط تولید کارخانه رامان فیدار سازه صورت پذیرفته و کلیه مراحل تولید؛ از ورود متریال اولیه به کارخانه تا محصول نهایی خروجی؛ تحت کنترل به روزترین سیستم‌های پیشرفته انجام می‌پذیرد. در تولید عایق‌ های ساختمانی شرکت رامان، به انتخاب صحیح و علمی مواد اولیه، فرایندهای کنترلی مواد اولیه در بدو ورود به کارخانه، سیستم‌های کنترل و ثبت کلیه مراحل، انبارداری مدرن، تولید با کیفیت و تحویل سفارشات به موقع به مشتریان توجه ویژه‌ای می‌گردد.

 

انتخاب مواد اولیه عایق‌ های ساختمانی :

مواد اولیه هر محصولات عایق‌ های ساختمانی با توجه به مشخصات فنی از پیش تعریف شده و همچنین اعتبار تامین‌کننده انتخاب می‌گردد. برای مثال مشخصات فنی همچون؛ درصد خلوص مواد، چگالی، اندازه استاندارد ذرات و مواردی از این قبیل، پیش از خرید و پس از ورود به کارخانه توسط واحد کنترل کیفیت و آزمایشگاه کارخانه مورد بررسی قرار می‌گیرند.

 

کنترل مواد اولیه در بدو ورود به کارخانه عایق‌ های ساختمانی :

مواد اولیه در ابتدای ورود به کارخانه و قبل از ورود به انبار توسط واحد کنترل کیفیت و بر اساس شاخص‌های کنترلی که از پیش تعیین شده‌‌اند مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. این روش‌های کنترلی که عموما آزمون‌‌های آزمایشگاهی دارای استانداردهای مخصوص هستند بطور دائم توسط آزمایشگاه کارخانه مورد بررسی و آزمون قرار گرفته و  جهت آزمایشات پیچیده‌‌تر که نیاز به تجهیزات آزمایشگاهی مانند XRD یا  XRF و … می‌باشد، طی قراردادهای همکاری با آزمایشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی خارج از کارخانه و همچنین در آزمایشگاه‌ پوشش مقاوم در برابر حریق داخل کارخانه انجام می‌شود.

بطور کلی هدف از این آزمایشات بر روی مواد اولیه، استفاده از متریال مناسب و با کیفیت و خلوص بالا در راستای تولید یک محصول رقابتی با کیفیت استاندارد بین‌المللی می‌باشد.

 

انبار محصولات و مواد اولیه :

انبار مسقف رامان فیدار سازه مطابق با استانداردهای تعریف شده و با شرایط محیطی مناسب از جمله شاخص‌های رطوبت و دما؛ بصورت مکانیزه کنترل می‌شود. ردیابی کالاها و کنترل موجودی انبار مجموعه توسط نرم‌افزار‌های مربوط به انبارداری پیشرفته بطور پیوسته در بانک‌های اطلاعاتی کارخانه رصد و مانیتور می‌گردد.

 

خط تولید رامان فیدار سازه :

خط تولید شرکت رامان فیدار سازه از شرکت ادیلتکو ایتالیا خریداری و سیستم این خط کاملا اتوماتیک است، به شکلی که؛ اپراتور برنامه تولید را (بسته به نوع مواد تولیدی) به دستگاه داده و خروجی آن به صورت کیسه‌های بسته‌بندی شده، محصول نهایی دستگاه می‌باشد.

تمامی فرایند تولید بدون دخالت دست می‌باشد و تنها چیدمان کیسه‌ها، توسط نیروی انسانی صورت می‌پذیرد. همچنین تمامی مراحل تولید بصورت آنلاین توسط شرکت اروپایی ادیلتکو اینترنشنال رصد و کنترل می‌شود.

بسته‌بندی و خروج محصولات از کارخانه بر روی پالت صورت می‌گیرد و تمامی مشخصات بسته‌بندی از جمله طول و عرض و ارتفاع پالت‌ها بر اساس انتخاب مشتری می‌باشد .

هر پالت دارای شناسنامه‌ای می‌باشد که با کمک سیستم کدگذاری کارخانه و سریال اختصاص داده شده می‌توان به کلیه اطلاعات محصول موجود بر روی آن پالت از جمله تاریخ تولید، مواد اولیه استفاده شده، مشخصات تولید محصول ذکر شده دسترسی داشت.

کلیه محمولات و بارهای ارسال شده از کارخانه دارای گواهی COC یا همان Certificate Of Conformance که به معنای گواهی تولید است، می‌باشند. در صورت درخواست مشتری می‌توان TDS (Technical Data Shit) را نیز در اختیار قرار داد.

در نهایت پس از بررسی تمامی اسناد و روند تولید توسط مسئول کنترل کیفیت، برروی شناسنامه پالت، مهر کنترل کیفیت خورده و برای محصولات تولیدی مجوز خروج از کارخانه صادر می‌شود.

 

Rate this post
دسته بندی :

دیدگاه های شما

هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید